Vitamin C, tokotrienoli, miješani tokoferoli, N-acetil-cistein, kompleks karotenoida (lutein, likopen, alfa-karoten, zeaksantin), vitamin E, cink, prirodni beta-karoten, alfa lipoična kiselina, standardizirana mješavina ekstrakata voća (jabuka, marelica/nektarina, trešnja, šljiva i šipak), standardizirani ekstrakt kurkume, ekstrakt vinove loze, standardizirani ekstrakt kore bora, standardizirani ekstrakt borovnice, standardizirani ekstrakt ginka, standardizirani ekstrakt zelenog čaja, bakar, selen
- bez soli šećera i škroba
- proizvod ne sadrži kvasac, pšenicu, gluten niti mliječne sastojke te je formuliran bez upotrebe umjetnih konzervansa, aroma ili boja
Bočica sa 60 kapsula biljnog porijekla
Antioxidant Free Radical Modulators sadrži kombinaciju snažnih elemenata koji doprinose neutralizaciji štetnih spojeva. To su vitamini C i E, zatim cink, selen i bakar koji su esencijalni sastojci najsnažnijeg prirodnog antioksidansa superoksid-dezmutaze (SOD). Između ostalog, proizvod se odlikuje skupinom miješanih karotenoida – luteina, likopena, alfa-karotena i zeaksantina, te N-acetil-cisteinom i alfa lipoičnom kiselinom. Karotenoidi imaju povoljan učinak na zaštitu stanica, zdravlje kože, respiratorni sustav, zdravlje očiju, prostate te imunološki i kardiovaskularni sustav.
Dostupnost N-acetil-cisteina osnovni je regulacijski faktor za sintezu enzima glutation-peroksidaze, najvažnijeg detoksikacijskog mehanizma u jetri. Glutation-peroksidaza pomaže u izlučivanju niza toksičnih elemenata iz okoliša kao što su teški metali, pesticidi, hormoni, razni metaboliti koji nastaju tijekom obrade hrane, ili lijekovi. Alfa lipoična kiselina je vitaminima slična tvar, univerzalni antioksidans, jer obnavlja ostale antioksidanse, prije svih glutation, vitamine C i E, te koenzim Q10. Izuzetno povoljno djeluje na obnavljanje jetrenih stanica, posebno kod raznih toksičnih oštećenja, te štiti LDL kolesterol od oksidativnih oštećenja.
Dodatak prirodnih flavonoida upotpunjuje antioksidativni učinak svih ostalih sastojaka.
- Dnevna nadoknada nutrijenata
- Imunitet
- Kalcij
- Nanotehnologija u službi zdravlja
- Nutri Nano CoQ10 - nanotehnologija u službi zdravlja
- Osteoartritis
- Solgar Sabal palma, opuncija i likopen kompleks
- Vene i venska cirkulacija
- Zdravo mršavljenje
- Astaksantin pokazuje potencijal za zdravlje mozga: studija na ljudima
- Studija razotkriva koristi likopena za zdravlje srca
- Probiotik bi mogao biti «terapijsko sredstvo koje obećava» za liječenje ulkusa: studija
- Kalcij + vitamin D za doručak pokazuju potencijal u regulaciji tjelesne težine
- Studija ističe vitalnu ulogu magnezija kod dijabetesa tipa 2
- Zdravstvene koristi resveratrola povezane s hormonom kontrole metabolizma masti
- Resveratrol može pojačati prokrvljenost mozga: studija
- Multivitamini mogu smanjiti rizik od raka pluća kod pušača
- EU liječnici podržavaju dodatno davanje vitamina D kod starijih ljudi
- Omega-3 plus glukozamin sinergističkim djelovanjem doprinose zdravlju zglobova: studija
- Visoki unos kalcija može produljiti životni vijek kod muškaraca: studija
- Znanost vjeruje u iznimnu vrijednost kombinacije citrusa i vitamina E u očuvanju zdravlja srca
- Cimet može poboljšati kontrolu razine šećera u krvi: studija
- Multivitamini mogu pomoći pri gubitku tjelesne težine kod pretilih žena
- Genetsko istraživanje ističe ulogu vitamina D kod razvoja bolesti
- Omega-3 masne kiseline povezuju se s mlađom biološkom dobi: studija
- Niska razina vitamina D može značiti mišićnu slabost: studija
- Multivitamini tijekom trudnoće mogu stimulirati zdravlje dojenčeta
- Suplementi resveratrola mogu popraviti zdravlje srca
- Koristi od kvercetina za respiratorni sustav kod osoba starijih od 40 godina
- Selen može smanjiti rizik od dijabetesa
- Antioksidansi mogu poticati zdravlje srca i metabolizam
- Potencijal kalcija kod gubitka tjelesne težine dobiva RTC potporu
- Magnezij kod žena smanjuje rizik od iznenadnog zatajenja srca



