Korijen japanskog dvornika sa 50% resveratrola
- pogodno za vegane
- bez šećera, soli i škroba
- proizvod ne sadrži kvasac, pšenicu, soju, gluten niti mliječne sastojke te je formuliran bez upotrebe umjetnih konzervansa, aroma ili boja
Bočica sa 60 kapsula biljnog porijekla
Resveratrol je polifenol porijeklom iz biljaka. Povezuje se s pojavom tzv. francuskog paradoksa – tipičnom francuskom prehranom koja uključuje redovitu konzumaciju malih količina crnog vina.
Mehanizam djelovanja temelji se na sprječavanju agregacije trombocita, vazodilataciji, te inhibiciji oksidacije LDL kolesterola glavnog rizičnog čimbenika za razvoj ateroskleroze i posljedično infarkta miokarda. Antioksidativni učinak očituje se u zaštiti integriteta stanične membrane, čime se osigurava pravilno funkcioniranje staničnih struktura, dok se inhibicijom cikoooksigenaze smanjuju upalne reakcije u organizmu. Resveratrol aktivira sirtuine - novu skupinu proteina koji su uključeni u niz staničnih procesa, a prije svega u očuvanje genske stabilnosti, obnavljanje DNA i apoptozu čime, pak, direktno utječe na usporavanje starenja i dugovječnost.
- Dnevna nadoknada nutrijenata
- Imunitet
- Kalcij
- Nanotehnologija u službi zdravlja
- Nutri Nano CoQ10 - nanotehnologija u službi zdravlja
- Osteoartritis
- Solgar Sabal palma, opuncija i likopen kompleks
- Vene i venska cirkulacija
- Zdravo mršavljenje
- Astaksantin pokazuje potencijal za zdravlje mozga: studija na ljudima
- Studija razotkriva koristi likopena za zdravlje srca
- Probiotik bi mogao biti «terapijsko sredstvo koje obećava» za liječenje ulkusa: studija
- Kalcij + vitamin D za doručak pokazuju potencijal u regulaciji tjelesne težine
- Studija ističe vitalnu ulogu magnezija kod dijabetesa tipa 2
- Zdravstvene koristi resveratrola povezane s hormonom kontrole metabolizma masti
- Resveratrol može pojačati prokrvljenost mozga: studija
- Multivitamini mogu smanjiti rizik od raka pluća kod pušača
- EU liječnici podržavaju dodatno davanje vitamina D kod starijih ljudi
- Omega-3 plus glukozamin sinergističkim djelovanjem doprinose zdravlju zglobova: studija
- Visoki unos kalcija može produljiti životni vijek kod muškaraca: studija
- Znanost vjeruje u iznimnu vrijednost kombinacije citrusa i vitamina E u očuvanju zdravlja srca
- Cimet može poboljšati kontrolu razine šećera u krvi: studija
- Multivitamini mogu pomoći pri gubitku tjelesne težine kod pretilih žena
- Genetsko istraživanje ističe ulogu vitamina D kod razvoja bolesti
- Omega-3 masne kiseline povezuju se s mlađom biološkom dobi: studija
- Niska razina vitamina D može značiti mišićnu slabost: studija
- Multivitamini tijekom trudnoće mogu stimulirati zdravlje dojenčeta
- Suplementi resveratrola mogu popraviti zdravlje srca
- Koristi od kvercetina za respiratorni sustav kod osoba starijih od 40 godina
- Selen može smanjiti rizik od dijabetesa
- Antioksidansi mogu poticati zdravlje srca i metabolizam
- Potencijal kalcija kod gubitka tjelesne težine dobiva RTC potporu
- Magnezij kod žena smanjuje rizik od iznenadnog zatajenja srca



