Uljesjemenki žutog noćurka (linolenska kiselina, gama linolenska kiselina, palmitinska kiselina, oleinska kiselina, ostale masne kiseline)
- bez šećera, soli i škroba
- proizvod ne sadrži kukuruz, kvasac, pšenicu, gluten niti mliječne sastojke te je formuliran bez upotrebe konzervansa, umjetnih aroma ili boja
Bočica sa 30 mekih želatinskih kapsula
Žuti noćurak (Oenothera biennis) je bogat izvor gama linolenske kiseline (GLA) koja pripada u kategoriju omega-6 masnih kiselina. Posebno je važan za osobe koje zbog nedostatne učinkovitosti enzima delta-6-desaturaze ne mogu sintetizirati GLA konverzijom iz linolenske kiseline. Kao prekursor prostanglandina serije 1, omega-6 masne kiseline imaju važnu ulogu u smanjenju upalnih procesa u organizmu. S obzirom da je GLA istovremeno i prekursor arahidonske kiseline iz koje nastaju pro-upalni prostanglandini serije 2, preporučuje se istovremeno uzimanje omega-3 masnih kiselina za postizanje najboljeg protuupalnog učinka. Prostanglandini nastali iz omega-6 su tvari slične hormonima, a utječu na niz fizioloških funkcija uključujući lučenje hormona i aktivnost živčanog sustava, primarno vezanih za ublažavanje simptoma PMS-a.
Noćurak stoga učinkovito pomaže u smanjenju glavobolje, depresije, napetosti, bolnih grudi, bolnih menstruacija, u slučajevima cista na jajnicima ili dojkama te kod endometrioze. Zbog povoljnog stimulirajućeg djelovanja na živčani sustav preporučuje se dijabetičarima za prevenciju dijabetičke neuropatije, ali je potreban oprez kod osoba oboljelih od epilepsije. Također, pospješuje cijeljenje rana i izgled kože.
- Dnevna nadoknada nutrijenata
- Imunitet
- Kalcij
- Nanotehnologija u službi zdravlja
- Nutri Nano CoQ10 - nanotehnologija u službi zdravlja
- Osteoartritis
- Solgar Sabal palma, opuncija i likopen kompleks
- Vene i venska cirkulacija
- Zdravo mršavljenje
- Astaksantin pokazuje potencijal za zdravlje mozga: studija na ljudima
- Studija razotkriva koristi likopena za zdravlje srca
- Probiotik bi mogao biti «terapijsko sredstvo koje obećava» za liječenje ulkusa: studija
- Kalcij + vitamin D za doručak pokazuju potencijal u regulaciji tjelesne težine
- Studija ističe vitalnu ulogu magnezija kod dijabetesa tipa 2
- Zdravstvene koristi resveratrola povezane s hormonom kontrole metabolizma masti
- Resveratrol može pojačati prokrvljenost mozga: studija
- Multivitamini mogu smanjiti rizik od raka pluća kod pušača
- EU liječnici podržavaju dodatno davanje vitamina D kod starijih ljudi
- Omega-3 plus glukozamin sinergističkim djelovanjem doprinose zdravlju zglobova: studija
- Visoki unos kalcija može produljiti životni vijek kod muškaraca: studija
- Znanost vjeruje u iznimnu vrijednost kombinacije citrusa i vitamina E u očuvanju zdravlja srca
- Cimet može poboljšati kontrolu razine šećera u krvi: studija
- Multivitamini mogu pomoći pri gubitku tjelesne težine kod pretilih žena
- Genetsko istraživanje ističe ulogu vitamina D kod razvoja bolesti
- Omega-3 masne kiseline povezuju se s mlađom biološkom dobi: studija
- Niska razina vitamina D može značiti mišićnu slabost: studija
- Multivitamini tijekom trudnoće mogu stimulirati zdravlje dojenčeta
- Suplementi resveratrola mogu popraviti zdravlje srca
- Koristi od kvercetina za respiratorni sustav kod osoba starijih od 40 godina
- Selen može smanjiti rizik od dijabetesa
- Antioksidansi mogu poticati zdravlje srca i metabolizam
- Potencijal kalcija kod gubitka tjelesne težine dobiva RTC potporu
- Magnezij kod žena smanjuje rizik od iznenadnog zatajenja srca



