- Astaksantin pokazuje potencijal za zdravlje mozga: studija na ljudima
- Studija razotkriva koristi likopena za zdravlje srca
- Probiotik bi mogao biti «terapijsko sredstvo koje obećava» za liječenje ulkusa: studija
- Kalcij + vitamin D za doručak pokazuju potencijal u regulaciji tjelesne težine
- Studija ističe vitalnu ulogu magnezija kod dijabetesa tipa 2
- Zdravstvene koristi resveratrola povezane s hormonom kontrole metabolizma masti
- Resveratrol može pojačati prokrvljenost mozga: studija
- Multivitamini mogu smanjiti rizik od raka pluća kod pušača
- EU liječnici podržavaju dodatno davanje vitamina D kod starijih ljudi
- Omega-3 plus glukozamin sinergističkim djelovanjem doprinose zdravlju zglobova: studija
- Visoki unos kalcija može produljiti životni vijek kod muškaraca: studija
- Znanost vjeruje u iznimnu vrijednost kombinacije citrusa i vitamina E u očuvanju zdravlja srca
- Cimet može poboljšati kontrolu razine šećera u krvi: studija
- Multivitamini mogu pomoći pri gubitku tjelesne težine kod pretilih žena
- Genetsko istraživanje ističe ulogu vitamina D kod razvoja bolesti
- Omega-3 masne kiseline povezuju se s mlađom biološkom dobi: studija
- Niska razina vitamina D može značiti mišićnu slabost: studija
- Multivitamini tijekom trudnoće mogu stimulirati zdravlje dojenčeta
- Suplementi resveratrola mogu popraviti zdravlje srca
- Koristi od kvercetina za respiratorni sustav kod osoba starijih od 40 godina
- Selen može smanjiti rizik od dijabetesa
- Antioksidansi mogu poticati zdravlje srca i metabolizam
- Potencijal kalcija kod gubitka tjelesne težine dobiva RTC potporu
- Magnezij kod žena smanjuje rizik od iznenadnog zatajenja srca
Nakon sastanka u Engleskoj, udruga europskih liječnika preporučila je da se vitamin D daje osobama starijim od 75 godina, u dozama od 600 – 800 i.j. na dan
Radna Komisija Europskih liječnika (CPME – Standing Committee of European Doctors) priopćila je da je nedostatak vitamina D „veliki problem“ koji pogađa 50% Europljana, te da je stoga potrebno provesti dodatnu suplementaciju tog vitamina.
„CPME poziva Institucije EU da uključe insuficijenciju vitamina D u zdravstveni program“, rečeno je.
„ Postoji nekoliko mogućih strategija za poboljšanje statusa vitamina D u glavnim ciljnim skupinama, ali su u nekim slučajevima dodaci vitamina D ili obogaćene namirnice jedina opcija s dobrim izgledima. Ima dokaza da bi suplementacija vitaminom D (600 – 800 i.j. D3) i dobar unos kalcija (oko ili više od 1g/d) mogli značajno smanjiti rizik od lomova.“
Oni su se složili s izvješćem koje glasi: “Suplementaciju vitaminom D (600 – 800 i.j. D3) plus kalcijem trebalo bi uzeti u obzir za starije ljude (starije od 75 godina) koji su u opasnosti od povećanih lomova i/ili padova, posebno za ljude u staračkim domovima.“
Preporuke za vitamin D su u čitavu svijetu vrlo različite, ali 400 i.j. na dan je najuobičajenija preporučena doza za normalne odrasle osobe, te se primjenjuje u državama kao što su Kanada, Sjedinjene Države i neke europske zemlje. Niže preporučene dnevne doze od 200 i.j. također su česte, a različite doze su uobičajene za posebne skupine pučanstva kao što su žene i djeca.
Mnoge znanstvene tvrdnje podržavaju čak tako visoke razine kao 2.000 i.j. na dan ili više.
Prilikom nedavne konferencije na kojoj se okupilo nekoliko stotina znanstvenika u Brugesu u Belgiji, bilo je izneseno da do sada ima oko 2000 radova o vitaminu D, objavljenih na PubMedu.
Također je bilo otkriveno da neke južnoeuropske zemlje imaju veće razmjere nedostatka vitamina širom populacije, nego njihovi sjevereni susjedi koji su lišeni sunca.
Patrice McKenny, glavni izvršni inspektor Međunarodne fondacije za osteoporozu priopćio je da se među nekim dijelovima populacije zadržala sumnjičavost o kvaliteti dodataka hrani, uključivši vitamin D.
Nedostatak vitamina D može ubrzati ili pogoršati osteopeniju, osteoporozu, mišićnu slabost, lomove, uobičajene karcinome, autoimune bolesti, infektivne i kardiovaskularne bolesti. Također postoje neki dokazi da taj vitamin može smanjiti učestalost nekoliko tipova raka i dijabetesa tipa 1.
- Dnevna nadoknada nutrijenata
- Imunitet
- Kalcij
- Nanotehnologija u službi zdravlja
- Nutri Nano CoQ10 - nanotehnologija u službi zdravlja
- Osteoartritis
- Solgar Sabal palma, opuncija i likopen kompleks
- Vene i venska cirkulacija
- Zdravo mršavljenje
- Astaksantin pokazuje potencijal za zdravlje mozga: studija na ljudima
- Studija razotkriva koristi likopena za zdravlje srca
- Probiotik bi mogao biti «terapijsko sredstvo koje obećava» za liječenje ulkusa: studija
- Kalcij + vitamin D za doručak pokazuju potencijal u regulaciji tjelesne težine
- Studija ističe vitalnu ulogu magnezija kod dijabetesa tipa 2
- Zdravstvene koristi resveratrola povezane s hormonom kontrole metabolizma masti
- Resveratrol može pojačati prokrvljenost mozga: studija
- Multivitamini mogu smanjiti rizik od raka pluća kod pušača
- EU liječnici podržavaju dodatno davanje vitamina D kod starijih ljudi
- Omega-3 plus glukozamin sinergističkim djelovanjem doprinose zdravlju zglobova: studija
- Visoki unos kalcija može produljiti životni vijek kod muškaraca: studija
- Znanost vjeruje u iznimnu vrijednost kombinacije citrusa i vitamina E u očuvanju zdravlja srca
- Cimet može poboljšati kontrolu razine šećera u krvi: studija
- Multivitamini mogu pomoći pri gubitku tjelesne težine kod pretilih žena
- Genetsko istraživanje ističe ulogu vitamina D kod razvoja bolesti
- Omega-3 masne kiseline povezuju se s mlađom biološkom dobi: studija
- Niska razina vitamina D može značiti mišićnu slabost: studija
- Multivitamini tijekom trudnoće mogu stimulirati zdravlje dojenčeta
- Suplementi resveratrola mogu popraviti zdravlje srca
- Koristi od kvercetina za respiratorni sustav kod osoba starijih od 40 godina
- Selen može smanjiti rizik od dijabetesa
- Antioksidansi mogu poticati zdravlje srca i metabolizam
- Potencijal kalcija kod gubitka tjelesne težine dobiva RTC potporu
- Magnezij kod žena smanjuje rizik od iznenadnog zatajenja srca



