- Astaksantin pokazuje potencijal za zdravlje mozga: studija na ljudima
- Studija razotkriva koristi likopena za zdravlje srca
- Probiotik bi mogao biti «terapijsko sredstvo koje obećava» za liječenje ulkusa: studija
- Kalcij + vitamin D za doručak pokazuju potencijal u regulaciji tjelesne težine
- Studija ističe vitalnu ulogu magnezija kod dijabetesa tipa 2
- Zdravstvene koristi resveratrola povezane s hormonom kontrole metabolizma masti
- Resveratrol može pojačati prokrvljenost mozga: studija
- Multivitamini mogu smanjiti rizik od raka pluća kod pušača
- EU liječnici podržavaju dodatno davanje vitamina D kod starijih ljudi
- Omega-3 plus glukozamin sinergističkim djelovanjem doprinose zdravlju zglobova: studija
- Visoki unos kalcija može produljiti životni vijek kod muškaraca: studija
- Znanost vjeruje u iznimnu vrijednost kombinacije citrusa i vitamina E u očuvanju zdravlja srca
- Cimet može poboljšati kontrolu razine šećera u krvi: studija
- Multivitamini mogu pomoći pri gubitku tjelesne težine kod pretilih žena
- Genetsko istraživanje ističe ulogu vitamina D kod razvoja bolesti
- Omega-3 masne kiseline povezuju se s mlađom biološkom dobi: studija
- Niska razina vitamina D može značiti mišićnu slabost: studija
- Multivitamini tijekom trudnoće mogu stimulirati zdravlje dojenčeta
- Suplementi resveratrola mogu popraviti zdravlje srca
- Koristi od kvercetina za respiratorni sustav kod osoba starijih od 40 godina
- Selen može smanjiti rizik od dijabetesa
- Antioksidansi mogu poticati zdravlje srca i metabolizam
- Potencijal kalcija kod gubitka tjelesne težine dobiva RTC potporu
- Magnezij kod žena smanjuje rizik od iznenadnog zatajenja srca
Novi rezultati pokazuju da dvanaest tjedana suplementacije zaštićenom patentiranom mješavinom ekstrakata citrusa i vitamina E može smanjiti razine upalnih markera i potaknuti zdravlje srca.
Prema novim podacima SourceOne Global Partnera, utvrđeno je da kombinacija polimetoksiliranih flavona i palminih tokotrienola smanjuje visoko osjetljivi C reaktivni protein (hsCRP) za 42%. CRP je marker upale koji se koristi kao pokazatelj kardiovaskularih događaja.
Studija - otvoreno ispitivanje provedeno u pet njemačkih bolnica na 84 osobe - koristilo je dozu od 300 mg na dan zaštićene formulacije polimetoksiliranih flavona citrusa i kompleksa palminog tokotrienola (Cholesstrinol NHP, SourceOne). NutraIngredients-USA nisu vidjeli potpune podatke.
„U tom 12-tjednom ispitivanju Cholesstrinola HP, hsCRP je bio značajno snižen kod svih pacijenata, od prosječnih 2,4 ml/l na 1,4 mg/l (-42%); kod pacijenata koji su najbolje reagirali, hsCRP se smanjio od 3,6 mg/l na 1,7 mg/l (-57%) što znači znatno niži rizikkardiovaskularnog oboljenja,“ rekao je dr. Andreas Supersaxo, član Source One-ovog Medicinskog i znanstvenog odbora, i rektor R&D za Vesifact of Baar, Švicarska.
Jesse Lopez, predsjednik & CEO u SourceOne, priopćio je NutraIngredients-u USA da će rezultati biti dio manuskripta koji će biti objavljen. „Ovaj su puta Journal of Nutrition or Alternative Therapies in Health and Medicine vodeći kandidati,“ rekao je Lopez.
Prosječna razina hsCRP na početku ispitivanja bila je 2,4 mg/l. Tvrtka je priopćila kako je općenito nađeno da suplementacija Cholesstrinolom smanjuje hsCRP razinu na 1,4 mg/l.
Lopez je potvrdio da se ispitivanje u tom području nastavlja: „Iduća faza ispitivanja uključivat će placebo kontroliranu studiju sa 3 skupine osoba s dodatnim krajnjim kliničkim točkama mjerenja, uključujući C-reaktivni protein, profile lipida i druge markere upale, uključujući NF-kappaB,“ dodao je Lopez.
Značaj upale
„Mnogi vodeći autoriteti u medicinskoj zajednici smatraju kroničnu upalu jednakim ili čak važnijim markerom kardiovaskularnog statusa od razine kolesterola ili triglicerida, te se i dalje usredotočuju na suplementaciju ekstraktima citrusa kao što su polimetoksilirani flavoni zbog njihovih opsežnih koristi za smanjenje učestalosti kronične upale,“ rekao je dr. Supersaxo. „Kronična upala postala je značajan čimbenik, ne samo za kardiovaskularno zdravlje, nego i sveukupni zdravstveni status i dobru kondiciju.“
- Dnevna nadoknada nutrijenata
- Imunitet
- Kalcij
- Nanotehnologija u službi zdravlja
- Nutri Nano CoQ10 - nanotehnologija u službi zdravlja
- Osteoartritis
- Solgar Sabal palma, opuncija i likopen kompleks
- Vene i venska cirkulacija
- Zdravo mršavljenje
- Astaksantin pokazuje potencijal za zdravlje mozga: studija na ljudima
- Studija razotkriva koristi likopena za zdravlje srca
- Probiotik bi mogao biti «terapijsko sredstvo koje obećava» za liječenje ulkusa: studija
- Kalcij + vitamin D za doručak pokazuju potencijal u regulaciji tjelesne težine
- Studija ističe vitalnu ulogu magnezija kod dijabetesa tipa 2
- Zdravstvene koristi resveratrola povezane s hormonom kontrole metabolizma masti
- Resveratrol može pojačati prokrvljenost mozga: studija
- Multivitamini mogu smanjiti rizik od raka pluća kod pušača
- EU liječnici podržavaju dodatno davanje vitamina D kod starijih ljudi
- Omega-3 plus glukozamin sinergističkim djelovanjem doprinose zdravlju zglobova: studija
- Visoki unos kalcija može produljiti životni vijek kod muškaraca: studija
- Znanost vjeruje u iznimnu vrijednost kombinacije citrusa i vitamina E u očuvanju zdravlja srca
- Cimet može poboljšati kontrolu razine šećera u krvi: studija
- Multivitamini mogu pomoći pri gubitku tjelesne težine kod pretilih žena
- Genetsko istraživanje ističe ulogu vitamina D kod razvoja bolesti
- Omega-3 masne kiseline povezuju se s mlađom biološkom dobi: studija
- Niska razina vitamina D može značiti mišićnu slabost: studija
- Multivitamini tijekom trudnoće mogu stimulirati zdravlje dojenčeta
- Suplementi resveratrola mogu popraviti zdravlje srca
- Koristi od kvercetina za respiratorni sustav kod osoba starijih od 40 godina
- Selen može smanjiti rizik od dijabetesa
- Antioksidansi mogu poticati zdravlje srca i metabolizam
- Potencijal kalcija kod gubitka tjelesne težine dobiva RTC potporu
- Magnezij kod žena smanjuje rizik od iznenadnog zatajenja srca



