- Astaksantin pokazuje potencijal za zdravlje mozga: studija na ljudima
- Studija razotkriva koristi likopena za zdravlje srca
- Probiotik bi mogao biti «terapijsko sredstvo koje obećava» za liječenje ulkusa: studija
- Kalcij + vitamin D za doručak pokazuju potencijal u regulaciji tjelesne težine
- Studija ističe vitalnu ulogu magnezija kod dijabetesa tipa 2
- Zdravstvene koristi resveratrola povezane s hormonom kontrole metabolizma masti
- Resveratrol može pojačati prokrvljenost mozga: studija
- Multivitamini mogu smanjiti rizik od raka pluća kod pušača
- EU liječnici podržavaju dodatno davanje vitamina D kod starijih ljudi
- Omega-3 plus glukozamin sinergističkim djelovanjem doprinose zdravlju zglobova: studija
- Visoki unos kalcija može produljiti životni vijek kod muškaraca: studija
- Znanost vjeruje u iznimnu vrijednost kombinacije citrusa i vitamina E u očuvanju zdravlja srca
- Cimet može poboljšati kontrolu razine šećera u krvi: studija
- Multivitamini mogu pomoći pri gubitku tjelesne težine kod pretilih žena
- Genetsko istraživanje ističe ulogu vitamina D kod razvoja bolesti
- Omega-3 masne kiseline povezuju se s mlađom biološkom dobi: studija
- Niska razina vitamina D može značiti mišićnu slabost: studija
- Multivitamini tijekom trudnoće mogu stimulirati zdravlje dojenčeta
- Suplementi resveratrola mogu popraviti zdravlje srca
- Koristi od kvercetina za respiratorni sustav kod osoba starijih od 40 godina
- Selen može smanjiti rizik od dijabetesa
- Antioksidansi mogu poticati zdravlje srca i metabolizam
- Potencijal kalcija kod gubitka tjelesne težine dobiva RTC potporu
- Magnezij kod žena smanjuje rizik od iznenadnog zatajenja srca
Suplementacija kvercertinom može smanjiti broj bolesnih dana povezanih s respiratornim infekcijama, ali prema novom istraživanju, u učincima ne sudjeluju sve dobne skupine.
Naime, prema nalazima objavljenim u časopisu Pharmacological Research, kod osoba srednje i starije dobi, svakodnevni suplementi polifenola bili su povezani s manje bolesnih dana i sa smanjenjem ozbiljnosti infekcija.
“U ovom ispitivanju su samo osobe starije od 40 godina, u dobroj fizičkoj kondiciji osjetile značajno smanjenje u URTI trajanju i težini infekcije povezane sa suplementacijom kvercetina”, izvijestili su istraživači sAppalachian State University. Dodali su “To je bio iznenađujući nalaz, jer su te starije i fizički sposobnije osobe već ionako imale nizak rizik za URTI.”
Infekcije gornjeg respiratornog trakta (URTI) su najuobičajenije od svih bolesti ljudi. Takve se infekcije događaju u nosu, sinusima, farinksu, larinksu, traheji i bronhima, a simbolizira ih uobičajena prehlada.
Prema National Institute of Allergy and Infectious Diseases, prosječna odrasla osoba pretrpi između dvije do četiri prehlade svake godine, dok ih djeca mogu uhvatiti između šest i 10.
Ispitivanje je obuhvaćalo 12 tjedana suplementacije kvercetinom u dozama od 500 i 1000 mg/dan.
Kvercetin je antioksidans, flavonoid koji se nalazi u voću i povrću. Pokazano je da ima snažna antivirusna svojstva kada se uzgaja s ciljnim stanicama i uzročnim agensima URTI.
Međutim, o gotovo svim učincima povezanim s kvercetinom izviješteno je u in vitro ispitivanjima, uz tek malo ograničenih studija o suplementaciji kod ljudi – koji su dali sporne rezultate. Potrebna su dodatna istraživanja koja će rasvijetliti moguću povezanost djelovanja kvercetina i statusa fizičke aktivnosti.
Izvor: Pharmacological Research
“Quercetin supplementation and upper respiratory tract infection: A randomized community clinical trial”
Autori: S.A. Heinz, D.A. Henson, M.D. Austin, F. Jin, D.C. Nieman
- Dnevna nadoknada nutrijenata
- Imunitet
- Kalcij
- Nanotehnologija u službi zdravlja
- Nutri Nano CoQ10 - nanotehnologija u službi zdravlja
- Osteoartritis
- Solgar Sabal palma, opuncija i likopen kompleks
- Vene i venska cirkulacija
- Zdravo mršavljenje
- Astaksantin pokazuje potencijal za zdravlje mozga: studija na ljudima
- Studija razotkriva koristi likopena za zdravlje srca
- Probiotik bi mogao biti «terapijsko sredstvo koje obećava» za liječenje ulkusa: studija
- Kalcij + vitamin D za doručak pokazuju potencijal u regulaciji tjelesne težine
- Studija ističe vitalnu ulogu magnezija kod dijabetesa tipa 2
- Zdravstvene koristi resveratrola povezane s hormonom kontrole metabolizma masti
- Resveratrol može pojačati prokrvljenost mozga: studija
- Multivitamini mogu smanjiti rizik od raka pluća kod pušača
- EU liječnici podržavaju dodatno davanje vitamina D kod starijih ljudi
- Omega-3 plus glukozamin sinergističkim djelovanjem doprinose zdravlju zglobova: studija
- Visoki unos kalcija može produljiti životni vijek kod muškaraca: studija
- Znanost vjeruje u iznimnu vrijednost kombinacije citrusa i vitamina E u očuvanju zdravlja srca
- Cimet može poboljšati kontrolu razine šećera u krvi: studija
- Multivitamini mogu pomoći pri gubitku tjelesne težine kod pretilih žena
- Genetsko istraživanje ističe ulogu vitamina D kod razvoja bolesti
- Omega-3 masne kiseline povezuju se s mlađom biološkom dobi: studija
- Niska razina vitamina D može značiti mišićnu slabost: studija
- Multivitamini tijekom trudnoće mogu stimulirati zdravlje dojenčeta
- Suplementi resveratrola mogu popraviti zdravlje srca
- Koristi od kvercetina za respiratorni sustav kod osoba starijih od 40 godina
- Selen može smanjiti rizik od dijabetesa
- Antioksidansi mogu poticati zdravlje srca i metabolizam
- Potencijal kalcija kod gubitka tjelesne težine dobiva RTC potporu
- Magnezij kod žena smanjuje rizik od iznenadnog zatajenja srca


